טורניר פינג פונג שכונתי - יהודה המכבי
הטורניר יתקיים ביום רביעי, 8.7, החל משעה 17:00, בפארק הירקון.
ההרשמה פתוחה לכולם! הטורניר מתאים לכל הגילים, ובהתאם לנרשמים נפתח מקצים שונים – כך שיש מקום לכל אחת ואחד מכם.
איך זה הולך לעבוד?
שלב א'- נרשמים: ניתן להירשם עד יום שני, 15.6, בקישור הבא: https://forms.office.com/r/KMjQ69w88U
שלב ב'- חלוקה לבתים: רשימת הבתים והמקצים המלאה תפורסם עד 22.6
שלב ג' - הטורניר: ביום רביעי, 8.7 נפגשים בפארק בשעה 17:00 (מיקום מדויק ופרטים נוספים יפורסמו בסמוך לאירוע).
מספר המקומות מוגבל וההרשמה מראש חובה, אז אל תחכו לרגע האחרון – הבטיחו את מקומכם איתנו!
