רגע של נשימה לפני תקופת מבחנים,
זמן לפגוש סטודנטיות/ים מהעיר (אולי אפילו תמצאו טרמפ לסמסטר הבא!)
לעשות יצירה שתשמח ותתן לכם מוטיבציה בזמן הלמידה
לשבת על בירה או יין עם חברה
ולספר לנו מה חסר לסטודנטים בעיר.
🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼
רביעי | 17.6 | ב' תמוז | 20:00
פאב העצלן, רח' השבעה 10.

