תושבים יקרים,
מזמינים אתכם להגיע אלינו לאסוף ערכת יצירה מיוחדת לט"ו בשבט 🌷
כל ערכה מכילה עציץ, אדמה, שתיל, עטיפה לצביעה וקישוט וגלויית ברכה מיוחדת
את השתיל שותלים בעציץ עם האדמה המצורפת, מקשטים את העטיפה החגיגית וכותבים ברכה לכבוד ט"ו בשבט.
את העציץ המוכן אנחנו מזמינים אתכם להעניק מתנה בט"ו בשבט לשכן מבוגר מהבניין שלכם.
איסוף הערכה לאחר הרשמה יתקיים בימים רביעי וחמישי מהתרבוטק - רחוב יוספטל 98
בין השעות 9:30-18:45

