שמחים לספר לכם שהשדרוג של רחבת אלוף בצלות יוצא לדרך!
בעקבות שיתוף הציבור שהתקיים לפני מספר חודשים, אספנו את הרעיונות והתובנות שלכם, ובקרוב מאוד ייסגר החניון בסמטת אלוף בצלות בין רחוב הרצל לרחוב השוק. במקום החניון תוקם רחבה פתוחה לציבור, עם עצים, צמחיה, פינות ישיבה והצללה.
זהו שלב ראשון בפרויקט. בהמשך ישופצו המבנים המקיפים את הרחבה (מבנים לשימור של "שוק הרצליה" ההיסטורי) לטובת הקהילה.
ביום רביעי, 19.6, בשעה 19:30 יתקיים מפגש זום שבו תוצג התכנית לפיתוח המרחב הציבורי.
במפגש ישתתפו אדריכל הפרויקט ונציגי העירייה וניתן יהיה לשאול שאלות אודות התכנית.
כמו כן יוצגו רעיונות ראשוניים לגבי התכנים שיהיו במבנים לשימור, כאשר הם יעברו שיפוץ, ונשמח לשמוע את מחשבותיכם.
אנא הירשמו להשתתפות במפגש וקבלו תזכורת ולינק לזום ביום האירוע.
הדמיות: גריל-אופנהיים אדריכלים.
נתראה!

