*** בעקבות הגשם מיקום המפגש שונה לבית פרנקפורט, קיציס 23***
ניפגש בגינת לודג', מאחורי המרכז המסחרי, לסדנת הכנת עששיות, יחד עם יוליה מסטודיו לא מושלם!
בקבוק אחד- שתי עשישיות!
סדנא מדליקה לחנוכה- הורים וילדים.ות מוזמנים.ות ליצור עשישית מחומרים לשימוש חוזר ולצאת לטיול בסביבה הקרובה❤ נדביק, נקשור, נשחיל ונאיר לכבוד חג האור!
לאחר מכן נצא לסיור לאור העששיות בגינת לודג', ואולי נגלה בדרך כמה פינות שעוד לא הכרנו.

