ארוחת שישי, חברים.ות, הקומה השנייה- מה צריך יותר בחיים?
כן, נשיר את מי אוהב את השבת ;) .
כן, יהיה אוכל אמאל'ה ואמאל'ה או אבאל'ה ואבאל'ה.
בואו להנות יחד מארוחה חברתית, וגם ליהנות מכל החמץ רגע לפני חג הפסח - האוכל עליכם.ן והשאר (שתייה ואווירה!) עלינו 🍷🍺
אז תתכוננו להרבה כיף, חברים.ות וביחד, בואו נרים!
> דגש חשוב! בארוחה זו לא יעשה שימוש בכלים חד"פ בבקשה הביאו איתכם את הכלים (צלחת, כוס, סכין, מזלג, כף הגשה למנה שלי)
בשורה התחתונה: ארוחת שישי חברתית, אתם.ן מביאים.ות את- האוכל - שתייה, אלכוהול ואווירה עלינו.
*********************
הקונספט:
כל אחד.ת מביא.ה איתו.ה משהו וביחד פותחים.ות שולחן.
צוות הקומה מארגן את השתייה, האלכוהול ואת כל המסביב.
*********************
איך זה עובד?
> יש להירשם בטופס למטה ולבחור מה המאכל אותו תרצו להביא:
> סלטים, מנה עיקרית, תוספת, קינוח - הכל הולך!
> כמות המנה שתבחרו צריכה להספיק ל-4 א.נשים לפחות.
> כדי להקל על ההכנה (והכיס) הארוחה תהיה ארוחה חלבית.
> אין צורך בהבאת שתייה זה עלינו
> בבקשה להביא כף הגשה למנה שאתה מביאים אתכם
> דגש חשוב ! בארוחה זו לא יעשה שימוש בכלים חד"פ בבקשה הביאו איתכם את הכלים (צלחת, כוס, סכין, מזלג, כף הגשה למנה שלי)
*בקשה אישית: נא לא להירשם לאירוע אם אתם.ן לא בטוחים.ות שתגיעו. המקום מוגבל וחבל לתפוס מקום של מישהו.י אחר.ת שרוצה להגיע.
*********************
למי מיועד האירוע?
עדיפות תינתן לגילאי 18 עד 35.
עדיפות תינתן לתושבי.ות רמת - גן.
*********************
שימו לב:
*ההשתתפות הינה ללא עלות ובהרשמה מראש בלבד, כל משתתפ.ת חייב.ת ברישום נפרד.
*מספר המקומות מוגבל.
*התכנים מהאירועים מצולמים ומועלים לרשתות החברתיות.
*במידה ותירשמ.י ליותר מפעילות אחת במהלך החודש ייתכן ותזוכה מהן בכפוף לביקוש גבוה להרשמה לפעילויות הנוספות אליהן נרשמת.
מוזמנים.ות גם -
★ לצלצל: 03-5364819
★ לבקר: הרא"ה 9, רמת-גן
★ לכתוב: Koma2email@gmail.com
★ לחבב: פייסבוק "הקומה השנייה"
★ לעקוב: אינסטוש koma2rg
נתראה,
צוות הקומה השנייה




